Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, October 21, 2011

tido alya

sgt ngantuk minggu ni.. hari2 rasa x cukup tido..huhu.. sejak alya masuk 6 bulan, malam2 alya dah x seindah cam dulu..pendek kata malam2 aku pon turut terganggu la.hehe. macam biasa, after solat isya & dalam kol 9 cmtu mesti aku dah ready utk tidokan alya.. kdg2 alya akan tetido time ngempeng (kalo time ni dia mmg letih2 sgt la), kekadang plak dia x nak tido pon, smbil ngempeng, sambil main..huhu, yang ni mmg parah sbb kadang2 sampai kol 12 atau kol 1 dia akan berjaga..




tp kan, even after dia berjaya ditidurkan time ngempeng tu, mesti dia akn bangun balik dalam kol 11 atau 12.. ni pon haru gak nak tido kan dia semula. sbb time ni la dia akan aktif meniarap, membebel2, tarik rambut kita la, main2 buih, himpit2 kita.. camne tu? boleh ke aku nak tido gak time dia berjaga? mestila boleh..hehe.. tp kalau aku x letih boleh jer aku layan dia main2..sronok tau.



pastu bila dah boleh tido, dia still bangun 2/3 kali utk bangun minum.. so, maknye kena bangun lagi. tp yang ni aku x kesah sgt sbb bagi jer susu, dia akan tido semula.tak yah nak tepuk2..hihi..





sume pelosok dia punya...hehe



time dia tido x dak sapa bleh kacau...



dah terbangun, dia x kan menjerit2 melainkan ade org sebelah dia.. :P




like father like daughter..

No comments:

Post a Comment