Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, October 25, 2011

hepi besday to me @ 2210

tahun ni merupakan tahun kedua saya meraikan besday saya bersama 2 org insan tersayang.. tp tahun lepas sy celebrate masa alya masih dalam kandungan la...hehe..ingat lagi time tu saya tgh pregnant 2 bulan lebih & celebrate dalam bulan ramadhan. time tu sy kena drive sendirik p kerja sbb hasben kena kerja kat cyber selama sebulan .. & sy ingat lagi malam besday saya tu hasben kena standby kat opis..huhu..sedih.. tp hati saya terubat bila hasben buat kejutan pagi2 buta2 tu dgn hadiahkan seutas jam (chewah!) utk saya.... seronok sangat..tersengih2 sy masih tgh driving. & tersengih2 gak la saya sampai ke petang...hehe..

tahun ni plak celebration besday dibuat sehari lebih awal. malam besday tu dah buat upacara potong kek & bergambar bersama2 kat rumah. kek ktrg beli after balik kerja & otw balik ke rumah. sy suka hasben letak kata2 atas kek tu sbb mmg sweet & mmg sangat sweeeettt la..hehe..acara malam tu adalah smbil makan sambil amik gambar & video..hehe.. alya pon sgt behave dlm bumbo sitter dia.. tp bile dia dah boring, mengamuk gak la dia bile kena duduk diam2 dalam kerusi dia tu...hahaha.. taun ni & taun lepas juga sgt seronok menyambut besday sebab dihujani dgn ucapan2 yang sangat manis2 dr keluarga sendiri, keluarga mertua & kwn2.. terima kasih semua!... family saya pula telah menghadiahkan saya radio beserta jam meja..sgt suka. skg ni bangun je pagi2 mesti bukak radio.. tp wat masa ni lom sempat lagi mencari channel IKIM spt permintaan mak saya..hehe..

erm, besok hari deepavali.. dapat la cuti sehari esok. hari ni plak mak ayah nak dtg umah. sian dorang sbb rindukan cucu sanggup drive dr melaka - KL. minggu lepas x dapat nak balik melaka sbb terpaksa settel kan hal rumah.

No comments:

Post a Comment