Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 13, 2011

EMO

rasa cam nak amik cuti panjang2 utk rehatkan fikiran.. makin lama aku makin tension.. serabut ngn keje n ngn mcm2 la...huhu..

yer, aku ni x perfect..byk SGGTTT kurangnye... tetibe rase cam emo plak..huhu... dah la lembab (hahaha..mcm klaka tp sedey...org kata aku ni 'slow'.. slalu sgt kalo org wat lawak, mesti aku lmbat paham), pastu sensitip (asal terusik sikit hati mesti nak nangis..hehe..baca paper yg sedih2 pon leh nangis) & suka pendam perasaan (kalau rasa geram kat someone tu aku lagi rela pendam jer perasaan tu dr luahkan, aaaa sbb tu la aku jd sensitip kot..bile dah smpai 1 tahap & mmg x bole tahan, mesti aku akan menangis tersedu sedan..huhu)

ubat yg paling mujarab yang boleh menenangkan aku adalah ANAK.. yer mmg. kalo time sedih2 tu, msti akan rasa hepi sgt bile dpt tgk muka anak..rasa tenang jer. lg2 kalo dapat cium bau peluh anak..pergh! lagi mujarab.. :)

cmne ni? dah rindu ngn alya ni..huhu

No comments:

Post a Comment