Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 27, 2011

gud news!! :)

gud news.. alhamdulillah. alhamdulillah..perasaan berdebar-debarku menjadi lega smlm... yeay. aku disahkan pregnant? haha..tipu jer.. gud news sbbnya alya sgt bergumbira bergomol-gomalan dgn makcik/pakcik/ atok & maktok dia smlm... takde langsung perasaan takut & aksi nangis menangis cm dulu2.. hehehe.. buktinya, aku pon bole beberapa kali tido sendirian waktu ptg dalam bilik smbil alya dok bermain2 kat ruang tamu.. kalau dulu mmg takde chance langsung aku nak tido sesenanang lenang nya mcm semalam...hehe..


alya plak makin ligat tunjuk aksi dia meniarap, bergolek2, menyembur nyembur dpan orang ramai.. makin org suka makin dia seronok plak wat camtu..huhu..sabo je la..



alya waktu dlm perot aku..time ni dia br je 7 bln dalam perut aku.. skg ni dah nak masuk 7 bulan kuar dr perut aku..hehe..


No comments:

Post a Comment