Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 20, 2010

TM FamILy Day

bace blog en din td...rs cam nak post gak pasal TM famili day...hehehe

ok...aku start ngan masa & tarikh aktiviti ni belangsung...

tarikh: 16 jan 10 besamaan ari sabtu.. (dr kol 10-3 ptg)
venue : taman desa waterpark

seawal kol 7.15 after semayang subuh aku dah pon start besiap2 ... sbb plan nyer ktrg akan bekonvoi dgn sebijik lagi kete kepunyaan cik yani dr menara ..

so mmg tepat perancgn en din..die smapi kat pantai dalam kol 8.30 & ktrg pon betukar tempat duduk dalam keter..aku selaku driver amatur..& en din sbg co-driver yang betauliah.

pejalanan ke manara TM yang spatutnyer memakan masa 10 minit telah berubah ke 15+ minit gara2 aku yang jadik driver ari tu...hehehe....besa la baru2 blaja pegang stereng..

alhamdulillah...sampai je kat menara.. cik yani x samapi lagi.. sib baik...x la die nampak aku yg drive td..he3x.. 5 minit tunggu camtuh .. nampak la kelibat cik yani besama kete kelisa dia...

pejalanan ktrg ke waterpark di lead oleh cik yani ...tp kali ni...en din plak jadik driver..sbb alasan dia .. "bia la abg drive kali ni..sbb kt pi konvoi..yani bwk laju... " ape2 jer la en din...asal kan kt selamat sampai kat water park tuh..hehehe..

so sesampai nyer kat waterpark tu... mmg ramai ar kelibat manusia kat situ.. semuanyer dtg dgn bebaju t-shirt & bertrack suit.. ade gak yang datg ngn swimming suit...

arghh...malunyer..aku plak dtg ngn baju ala2 nak pi shopping..huhuhuhu.. ade gak org yg tegur "korang tak x mandi ker" hehehehe... tp sib baik en din bwk baju spare..leh la die bg alasan...."ade ni bwk baju.. (smabil tunjuk beg galas die bwk) tp tak tau laie nak mandi ke tak"

aktiviti mandi manda ni bemula kol 10 pg.... disebabkan..aku ngn en x mandi..ktrg pi la meround2 sekitar water park...

hala tuju ktrg ke pentas utama sbb perasmian family day wat kat situ..

abis je perasmian... ade plak pesembahan... aku & en din amik la 1 sudut tpmt duduk & menyaksikan pesembahan2 tuh... agak terhibur gak ar...hehehe..

agak2 dah lame duduk...rs cam busan...ktrg pon pi la jalan2 plak... hala tuju kali ni plak ke buletin board.. sbb ade list pemenang cabutan betuah....

yeay...aku dapat..setelah besungguh2 carik no2 tuh....aku nampak ar no aku naik (cam no ekor la plak) ...no 0122.. kau mmg betuah..hehehehe...so dapatla sebijik hamper arini...

tunggu gak list2 pemenang yang lain..sbb aku yakin no en din pon akan naik gak....tp list tu samapi no 4 jer..top 3 dia umumkan masa majlis penutup nanti... huhuhuhu..

malas nyer nak tunggu lame2....dah la panas...ramai plak org...so ktrg amik keputusan nak balik awal jer.... cek out kol 1 camtuh..after makan KFC yang di sponsor ...

so... kesimpualan nyer...mmg aku rs puas ati pi TM family day ari ni... :)

1 comment:

  1. Bawak kereta tu ade lesen ke???? Kalau la ade polis, dengan co-driver bertauliah pon masuk ke dalam jugak. Hurm....

    ReplyDelete