Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, January 24, 2010

the spY neXT dooR

tgh td..aku & en din pi le tgk wayang.."the spy next door"

sib baik seat yg aku pilih bukan blakang palang...nak dekat 10 mnt ar aku pilih seat online ni smlm...

cian kat org2 yang kene duduk blkg palang tuh...sbb aku penah rasa perasaan duduk seat cmtuh..hahahaha....(gelak jahat tuh!!)

ktrg amek show kol 12 tgh & abis dalam kol 2 camtuh .. begenang gak ar air mata aku bile part2 sedey tu.... ker aku sorang jer yang rs part tu sedey erk?

tp ape2 pun mmg tip top lakonan uncle jacky chan...even umur dah meningkat still ade lagak2 ngeri tu yg besa die wat dolu2....i likoeeee...

tak kurang jugak..pelakon kanak2 yang aku rasa kalo diasah bakat mereka bakal menggegarkan dunia perfileman satu hari nnti...chewahh....

No comments:

Post a Comment