Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, January 25, 2010

4 monTH 3 DAys

mak aih...counting ke wedding aku 4 bln 3 ari jer lagi.. takutnyer.

lagi takut bile aku dgr citer dr housemate aku pasal pesediaan member ktrg yg wedding die seminggu pas wedding date aku.. ape nih?? kalo nak ikut pekiraan aku..pesediaan die maybe dah 60 %.....aku plak x smpai pun 50%....arrgh..tensennyerr....

so aku nak kena pulun sket dalam bulan 2 ni..byk nak kena settle kan end 0f feb..hopefully sempat....tp sib baik weekend ni aku balik & cuti lame sket... :)

so....plan cuti weekend ni aku nak :

1) pi butik pilih baju.. (arini nak kene kol butik tuh semula bitau nak dtg weekend ni.
----nak kene tanye gak pasal pakej bilik tido---
2) jumpe photographer fadli ( pun nak kene cnfirmkan ari ni gak)
3) pi nilai settle kan pasal gubahan hantaran & doorgift
4) tanye mak ayah pasal duit hantaran
5) tanye mak ayah gak pasal tok kadi....


ok la....plan cuti bulan 2 utk pesediaan weeding aku nnati..... nak wat post kendian.....

4 comments:

  1. azura,

    saye ade tips...sila pilih baju di butik n cop awal2 then 2 bulan before kawin, u kena gi butik lagi, mane tau ade kuar baju yg up to date lagi, slalu butik pengantin akan selalu buat baju baru. i setiap kali gi butik, i akan tukar2 pilihan baju as long as takde sape cop.

    1st fitting u kena wat sebulan awal. sebab nnt tailor butik smpt alter. then u kena fitting sekali lagi terutama jika u berbadan kecil comel cam i.. utk lelaki berbadan lebar,better u pilih baju awal, sebab banyak baju lelaki tak muat bahu...kecuali kalo u kwen ngn model la...

    Jurufoto u bleh fix da..tapi yg dokumen u dh leh start kumpul doc and amik ujian HIV siap2.

    Barang2 hantaran u kena beli dah semua..

    selamat berkahwin, tata titi tutu

    ReplyDelete
  2. Ura, gedik tak komen di atas...hahahaaa....

    ReplyDelete
  3. nik....terharun la ngan komen kat atas skali tuh...rase cam nak nangis jer...hehehe

    ReplyDelete