Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Saturday, January 9, 2010

maLaM 090110

kesehatan aku mlm ni x brapa baik..aku busan... & bdn rs sgt2 letih ditambh plak dgn kepanasan bdn aku yg aku sendiri x bole nak kire...rs cam nak demam semula ..huarghh!!!!

so utk mengelakkan rs kebusanan tu beterusan..better aku basuh baju aku yg dah betimbun tuh..huhu.. dgn berat hati & kaki .. aku pon pi la menapak kat mesin basuh & start membasuh baju2 aku ..sib baik ade mesin...hehehe

tp tgh2 mesin tu beputar..tepikir plak aku 1 bender... mane aku nak sidai bj malam ni? ujan kat luar tu lebat sgt...nak sidai dalam umah x cukup space...sbb dah ade baju2 yg br basuh tgh bergantung...huhuhu...

jadik aku pon buat la keputusan yang drastik utk membiarkan lama sket baju aku dalam mesin basuh tuh.... maybe esok jer aku spin..& terus jemur.. kalo aku spin baju mlm ni..nnti baju tu bebau...tanak la cmtuh....

tgk...datang balik rs busan tuh...huarghhh!!! niat td cam nak layan movie yg en din bagi ari tuh...tp kepala aku still rs berat lagi ni... takut x telayan plak movie2 tu...huhuhuhu

nak borak2 ngn en din...sian kt dier..sbb mak ayah die kat cni.... takut menganggu masa dorang anak branak..

pikir & pikir..... aku dah dpt 1 idea nak wat pe mlm ni..

memandngkan wedding aku ni nak dekat...better aku survey kat intenet psl doorgift.. mane tau leh dapat idea utk weeding aku nanti.... :) yeay.. ilang sket da rs busan..

No comments:

Post a Comment