Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, December 5, 2013

sesaja

today aku bersiaran dari rumah. alya kurang sihat. dia dapat pakej yang agak lengkap kali ni, demam, batuk & selsema. sian dia. get well soon sayang. amir pulak terpaksa dihantar ke nursery sbb aku bukan sesaja dok umah. dr tadi dok ngadap lappy buat keje. kalau dgn dia, mmg nak kena ngadap dia saja la..hehe. tp sian jugak amir, today adalah birthday dia.. happy birthday sayang.. petang ni ibu jemput amir awal yer.. :). ni baru nak renggang kan urat2 sikit & nak update sesikit dalam blog.

skg ni alya tengah lena tido dalam buaian.. hehe. takpe la bagi can dia tido buai. at least dia batuk2 dalam buai still boleh lena lagi. cuba la kita letak dia atas katil.. huhu. disaster!! batuk2 terus mengamuk sbb terjaga tido. dari semalam mak & ayah mertua ada kat rumah sini. datang disbbkan ke rumah adik ipar sebenarnya. tp singgah sini sbb budak2 kurang sihat. oh yer, demam ni di mulakan dengan amir sebenarnya. then after dia ok, berjangkit plak kat aku. pelik sangat simptom demam aku sbb aku nyer demam sampai muntah2 & tak selera makan. cuak gak kalau2 ngandung. sbb amir skg ni suka sangat hisap ibu jari kaki dia. hasben pulak dah hint2 semacam ajer.. hehe.

segan la bila mak & pak mertua dtg sini. tak berenti buat keje.. ni jap lagi dia dah nak balik gadek. tp sempat jugak dia masakkan utk ktrg satu famili. aduhaiii. malam ni pulak mak ayah aku pulak datang. alhamdulillah murah rezeki org tak putus2 datang. insyallah sabtu pagi, mak ayah & ila akan ke UK utk konvo akak sulung aku. so, ktrg akan hantar dorang ke KLIA sabtu ni.. :)

okla, i is lapa. alya pon mcm dah nak bangun...babai..




No comments:

Post a Comment