Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, July 17, 2013

Kebetulan

Baru-baru ni amir demam. start hari sabtu & skg ni masih lagi on off lagi demam dia especially malam. huhu. so kat nursery mmg dah standby ubat demam & mmg mintak dorang bagi syrup demam tu at least sekali masa kat nursery. tp secara kebetulan jugak kalau amir demam ni aku noticed yg amir akan dapat 'sesuatu' after demam kebah.. entahlah maybe KEBETULAN..

cthnya, masa 3 bulan hari tu, amir ade demam sekali. after demam dia dah baik, esoknya kemain aktif dia meniarap..pantang letak kejap, terus berpusing mcm pro. contoh yang lain pulak, masa amir demam 6 bulan. besoknya after demam baik, dia terus boleh merangkak ke depan.. entahlah, kebetulan kot..

tapi kan utk demam kali ni, hari isnin baru2 ni masa demam amir dah kebah sikit, depan2 mata aku dia tengah berusaha utk duduk sendiri & hasilnya dia mmg boleh duduk sendiri tp just beberapa second je la before tergolek semula..erm maybe dia nak dapat kemahiran "duduk sendiri" kot pasni... .tp sejak kejadian hari isnin tu, dia takde plak prektis utk duduk sendiri lagi depan2 aku. maybe dia ade prektis tapi masa kat nursery la kot...takpelah dik, slow2 la yer..

Lately  ni jugak manja amir kemain menjadi2. start dr last entry aku, esok nya amir buat perangai until now. malam berjaga 3-4 kali semata2 nak tido berpangku. letak dalam cot, terus menangis tersedu2..huhu. mcm pagi td, sungguh tak kusangka, aku boleh tertido duduk sambil berpangku amir sejam lebih.. pergh!! macam nak patah pinggang. so, dah beberapa hari jugak la aku tak dapat teman hasben bersahur disebabkan time dia bersahur samada aku akan terbongkang tido sbb keletihan berjaga tgk amir or time tu aku tgh melayan amir.. huhu. nasib baik aku mmg tgh bercuti puasa skg ni.

kalau berbuka pulak, kadang2 tu sambil makan sambil kena berpangku dia. tak boleh langsung nak letak bawah. adoilah la amir.. mencabar betul tau.. nasib baik la si kakak tu rajin jugak melayan adik dia..


ustaz amir safwan in the house!!



tepek cool fever yang tak berapa power..huhu

No comments:

Post a Comment