Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 18, 2011

kesah semalam

nak citer... smlm pas abis keje pi la midvalley ngn hasben..tujuan nyer utk carik brg2 dapur yg kebanyakannya dah tinggal sket & abis.. so daptla beli beras, cili kering,.... etc...

pastu sblm solat maghrib , ktrg pekena la dulu mcD ..so aku order set properity beef & hasben amik set prosperity chicken... alhamdulillah la mmg kenyang x hengat.. then after solat maghrib ktrg terus balik umah.. nasib baik still leh park kete dalam kwsan apartment.. takdelah nak ngangkut barang2 yang berat & byk tu jauh2..

sampai je umah, pas baring2 & tukar baju..aku dgn penuh dedikasinya pi la dapur sbb nak makan obimin & kalsium yg mmg la sgt2 besar & berbau...eeii..x suka tau sbnarnyer..tp demi anak, tepaksa la telan gak..

cam besa, mkn ubat pon ikut turutan, first kena la telan obimin dulu, sbb saiz die yg lebih kecik kalo nak compare ngn kalsim..hehehe....pastu baru bole telan kalsium...

so alkesahnye smlm pas je telan obimin & minum air byk2 & bila nak masuk je turn kalsium, aku dah rasa cam semacam je tekak ni... hahha..mmg betul...bila msuk je kalsium ni kat tekak...huhuhu..terus tekuar semula.... sedey... bila dah cm tu, harus la jerit panggil hasben sbb nak bitau kalsium x bleh nak msuk perut..tp malangnyaaa... aku sempat jerit "abanggg".... & pastu terus telekuar sume isik obimin + beef prosperity yg aku mkn ms kat mcD td...

abis baju & lantai tekena muntah aku td...huhu..sedey sgt.. tp lega gak..hahaha..
sian perut... terus je lapa semula pastu.........

No comments:

Post a Comment