Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, January 14, 2011

besnye bile pregnant

adusss..ngantuk giler arini kat opis.. smlm x bole nak tido, penangan tertido puas waktu ptg..smlm pon aku leh tersedar gak time husband balik umah kol 3 lebey tuh.. budget nak tido awal la konon..tp golek2 kanan ngn kiri x leh nak lelap2 mata..

sekejap2 bangun pi toilet..nak pee.. bila dah puas & nak smbg tido balik, perut ngn pinggang plak x selesa.. hehe.. dugaan nyer rasa..tp still rasa bahagia sbb time pregnant ni jela boleh rasa saat2 cmtuh.. pas deliver nnti, mesti tekenang & rindu saat2 sakit camni :)
1 bende lgik yg aku prasan & aku rase mmg la sgt2 comel bila pusat aku dah makin membesar lubang dia & agak tejojol sket...hahaha..bile pegang jer msti rasa cam klaka ngn geli...hehehe...

kol 4 arini ade appointment ngn doc utk cek up... riso la nnti kalo cek urine still detect kencing kotor.. x sukerr sgt... so arini dr pg tadi aku dok minum air puteh jer, tp bru 3 gelas minum..huhuhu.. x brani nak minum air manis.. cabaran la jgk nak wat bende ni sbb kat opis arini ade wat mkn2.. hehehe... hopefully sumenyer baik & kandungan aku ni sihat walafiat.. aminn...

No comments:

Post a Comment