Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, November 6, 2013

cerita awal muharram

cerita amir:

amir dah jalan.. :) tapi masih lagi lesen L. utk jarak yang dekat mmg dia dah berani menapak tanpa jatuh. tapi kalau jarak yang memerlukan 10 langkah, dia akan tersungkur jatuh kat tengah2.. hehe. amir mula berani berjalan masa ktrg balik gadek weekend baru2 ni. masa tu aku tgh nak menyuapkan dia makan tengah hari. kedudukan aku dgn amir waktu tu adalah dalam 5 langkah kaki dia. so, masa nak suapkan amir tu, aku just statik je la kat tempat. then bila aku panggil dia soh dtg dekat sikit (masa tu budget dia akan merangkak la), dengan konfidennya dia berjalan dari tempat dia berdiri ke tempat aku (dalam 5 langkah). terjerit2 aku bila dia tgh berjalan..hehe... syabas dik! adik dah bejalan lagi beberapa hari je nak masuk 11 bulan.

cerita alya:

masa balik gadek hari tu, amir baru jer recover dari demam. so, sbg langkah persediaan, aku bawak la jugak segala mak nenek ubat2 amir balik melaka & gadek. bila mak din (nenek) nampak je ubat2 yang banyak tu dia pon tanya la alya..

nenek: alya, tu ubat siapa?
alya: tu ubat ibu. ibu sakit. ibu demammmm... ibu muntah2...

hahahaha.. mestila mak din speku macam2 kan bila alya ckp macam tu.. terus dia tanya hasben aku utk confirmation... mesti mak din ingat aku mengandung...hehe, klaka je alya ni.

tapi kalau nak ikutkan,  mmg aku ada muntah2 & demam pon last week, tapi sebab kena food poisoning jela T_____T

No comments:

Post a Comment