Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 9, 2013

Rambang

dah beberapa malam tido aku umpama princess yang sedang beradu..hahaha. amir ni mcm tau2 jer aku mmg keletihan 2 minggu ni -almaklumlah kena ulang alik ke opis naik komuter (penat diri!!).. budak 2 org tu sangat sweet tau bila boleh tido dgn lena waktu malam.. cuma adalah beberapa kali amir terbabas bangun gak sbb nak susu. tp after kekenyangan terus tergolek tido dalam cot dia.. erm, tanjat I dgn perubahan yang sweet tu..no more tepuk2 bontot lagi nk tidokan dia.. gud boy!! hopefully akan berkekalan la sampai ke alam dewasa...hehe..

Alya plak mcm biasa. once dia dah tido, mmg dia akan statik jer sampai ke pagi. maksud statik aku tu just mata jer la terpejam, tapi aksi berputar seluruh katil tetap hado.. hahaha. mmg ber skill betul anak aku tido..cuma sesekali jer la dia terbangun nak nyusu, tp sejak 2-3 hari ni bila aku ckp ngn dia "tangan ibu sakit, sakit sangat" sambil bunyik ngeluh2 sikit , terus dia tak jadik nak nyusu sambil baring. (aku tak tau ape motip aku sebut tangan setiap kali dia nak nyusu, mcm takde kena mengena je..hehe).

utk 2 minggu ni seronok betul bila 2 beradik tu tak yah gi nursery sbb mak tok & atok dia jaga kat rumah. amir tu kemain tau, dah makin manja plak ngan atok dia. mana atok dia pergi, dia follow. siap tarik2 kain pelekat nak soh dukung. boleh plak dia buat "derk" ngan aku kadang2 tu. mcm semalam, after balik kerja, aku panggil2 la amir. tp dia boleh bolayan aku. pandang aku sekejap pastu sengih2 ngan atuk dia.. sedih I. bila aku nak dukung dia boleh plak peluk kuat2 atuk dia.. tp sombong amir takkan berpanjangan la, malam2 nak tido aku jugeekkk yang dia carik..hahaha

insyaallah esok en hasben akan pulang ke pangkuan kami. erm seronoknya after 2 minggu tak jumpa. mesti alya gembira. selalu dok tanya " ayah mane? " " mane ayah.." & selalu jugak aku akan bgtahu yang ayah dia kerja. cian dia. sudah kerinduan yang sangat la tuh.. sabar yer alya sikit lagi jam kita boleh jumpa sama itu ayah...






Alya berkaftan. Mcm dah dewasa


Rajin anak aku membaca


No comments:

Post a Comment