Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 14, 2012

@ 21++ weeks for the 2nd

lately ni kerap sgt rasa nak terkencing akibat tendangan si baby dalam perut..hehe. actually aku dah rasa pergerakan baby ni since die 4 bln. lebih awal dr masa aku prgnant kan alya sbb maybe masa alya dah ade kot rasa pergerakan tp aku jer lambat nak noticed.

last checkup masa last week, alhamdulillah baby gain a weight & healthy. Gender? hehe. dah nampak dah memandangkan posisi si kecik tu yang terkangkang baik punyerrr masa tgh scan...hahaa...tp tanak awal sgt rasa gembira, so gendernya aku nak confirmkan lg masa next checkup. tp kan, gender baby ni takla ktrg kisahkan sgt, Boy or girl, ktrg akan terima dengan hati terbuka dgn gembira.

Alhamdulillah, puasa kali ni aku dapat laksanakan dgn gembira. hehe.. syukur sgt ramadhan yang berlangsung tanpa morning sickness.Thank you ALLAH. tp still ade lompong 2 hari sbb ade 1 hari tu  aku  tersilap makan yang menyebabkan aku muntah & cirit birit..huhu.. 

Kali ni nafsu makan masih lagi biasa2 & sometimes tu rasa tak de selera sgt nak mkn.so check up hr tu bila check berat mmg menurun dr yang lepas2..  nasib baik doc tak bising sbb baby still in normal condition. hopefully, after ramadhan ni selera makan aku bertambah & bertambah. hehe.


 

No comments:

Post a Comment