Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, June 8, 2012

adik & kakak


Alhamdulillah, dah memasuki bulan ke -3 pregnancy aku hari ni. Pengalaman yang tak jauh berbeza dgn pregnancy pertama bile aku still rasa mual & loya tapi still in control lg. hehe. pagi td masa wat checkup, rasa cam nak menjerit bile tgk reaksi si kecik dalam perut tu yang kdg2 menendang, tompang dagu, & tersedu2...mcm la ni first time wat checkup pregnancy .. hehe ..honestly masa 1st pregnancy dulu, aku x brp clear pon dgn gambar 2d time doc scan  even time tu doc siap terangkan kali kedudukan kepala, badan, tangan & kaki baby. tp maybe disbbkan past experience, gambaran scan utk 2nd baby ni aku rasa jelas sgt & boleh tau mane satu kepala, tangan, badan, mata & hidung baby..  notti tau die bile asik2 nak tendang jer masa tgh scan td.. ^_^

Si kakak plak macam tau2 jer nak dapat adik tak lama lagi. kemain la lagi skg ni manja dia ngn aku.. mengempeng tu jgn ckp la. asal nampak je aku terbaring , laju jer dia dtg kat aku sambil tarik2 baju.. huhu, sabo je la. gaya mengempeng pon dah makin ganazzzzz.. boleh plak die melayan negempeng tu sambil meniarap atas badan aku,  sambil menonggeng & mcm2 la.. erm, setakat ni aku masih lagi breastfeed dia. rasa kesian plak sbb dia still lagi mintak2 sambil wat muka kesian .. :(. takpela, selagi susu masih ade, insyaAllah aku akan terus menyusukan dia..

No comments:

Post a Comment