Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, April 22, 2011

hari ke 20

arini genap 20 ari usia alya & genap gak la 20 ari aku berpantang.. tghla menghitung hari nak mengabiskan 44 hari berpantang..huhu..24 days to go...terliur gak la tgk lauk pauk org2 yg x berpantang ni..kdg2 bile wat muka kesian tu dptla gak aku merasa & menjamah mknan2 tu..hehe..yg paling best aku penah mkn time berpnatng ni bila aku dapat rasa seteguk air sirap bandung + ais krim soda ...huhu..mmg rasa sgt puas even utk seteguk jer...

tp alhmadulillah aku dpt gakla melalui cabaran berpantang tanpa minum air sejuk sbb aku ni spesis peminum ais yg tegar..hehe..aku ingt nk teruskan habits ni smapai bila2 memandangakn aku skg ni tgh nyusukan alya..ais tak elok utk ibu nyusu..tp skali skala bole la kot.. :P

memandngkan ari ni dah 20 hari, seperti dijanjikan nurse datang umah utk timbang baby.. alhamdulillah berat si kecit skg ni dah 4kg.. hehe..patutla tgn ngn jari2 aku dah start sakit2 time nyusukan alya..bgn pagi mesti kena wat streching badan lu spy x rasa kram...hahaha

lagi seminggu alya nak masuk sebulan..x saba nak bwk dia pi sepital utk dptkan injection & cek condition baby keseluruhan...harap2 alya & aku sehat...amin

No comments:

Post a Comment