Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 19, 2011

Berpantang

hari ke 16 berpantang.... aduiii...lamanya nak abiskan ke hari 44..time2 pantang ni la badan rasa panas sgt...minum air pon kena yang suam2 jer..huhu..lauk x boleh yang goreng..sumenya kena bakar atau rebus..makanan pedas? jgn harap....

oh yer, berat aku sebelum deliver 63.8kg..& skrg dah 54.4kg... berat asal 53kg tp aim aku nak dapatkan berat 50kg..nak cecah ke 4x kg tak menjadi impian la plak...hehe..

part yang paling aku suka time pantang ni bila bertungku.. hehe.. sampai bole tertido2 time tgh tungku.. bengkung plak, awal2 suka la gak pakai..tp skg dah tak sukeerr sbb panas sgt.. hasrat nak ilangkan stretch mark kena tangguhkan dulu sbb ada bengkung ni..huhu.. stokin pon jarang2 pakai..kalo rasa nak pakai baru la aku pakai..hehe..tu pon bile dah kena sound ngan mak..

tido plak dah x kira masa.. ikut time alya tido.. kalo dia tido kol 10 pagi, aku pon tido skali time tu..hehe.. bila dia berjaga kol 2 atau 3 pagi, aku pon kena berjaga gak... ahaa..kipas plak, dah x bole bukak laju2..paling laju 3..tp tu jarang la... slalu kena bukak kelajuan 2 jer.. berpeluh2 badan rasa..x selesa... aircond plak? takdenya nak guna skg ni...takut alya x tahan.. sian dia..

aku ingat lagi, last pakai aircond hari deliver alya aritu...sbb aku ni mmg jenis yg x tahan panas..hehe..



aksi bile x berbedung..tangan & kaki yang tak bole nak dok diam...





erm..elok sikit bila dah berbedung....

No comments:

Post a Comment