Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 30, 2009

mY Life part TwO

2nd CHapTer:

aku mulakan ngn rupe aku ...ade 2 lubang idung, 2 telinga, 1 mulut, 2 mata, taik lalat sket..bulu kening pon ader..tp x tebal sngt..

kat bwh ni camni la nghupe aku..ms ni pi holiday ngn family kat sabah...


err...aku ygbebaju kotak2 biru..yg baju merah tu twin sister aku,ela

tol kan aku nyer muka bulat? hihihihi...dulu2 bujur jer.. masa zaman mude remaja..

lahir kat pahang..tp menetap lama kat melaka..before melaka..dok kat Jb, before Jb kat klantan, before klantan kat pahang..hua huahua....

mak ngn ayah org johor... akak lahir kat johor, adik kat klantan... manyak campur2 giteww..

suka sgt2 kat makanan pedas..esp. sambal tumis..
fast food aku lg sukee( waalllaa)...tp tak leh mkn lebih2..nanti byk penyakit..huhuhuhu..

suka berkawan..tp nak beteman sorang jer...yezza....(iklan: setia la pada yang 1)

zasssss...chapter 2 smpai cni lu...boss besaq dah lalu blkg..jeling2 manja...atutt..

No comments:

Post a Comment