Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 21, 2013

amir safwan sudah memanjat

lasak betul amir skg ni.. pagi tadi boleh plak dia jatuh dari cot..huhu. x pernah terlintas plak yg amir boleh jatuh dr cot sbb kalau ikutkan logik cot tu berpagar .. lately ni amir kerap bangun malam , 2-3 kali bangun utk menyusu & nak tido meriba.. adoii... so mcm semalam, kul 5 lebih aku dah dengar dia bangun. bising gak la mulut dia dok pot pet pot pet. tp aku continue je tido sbb dia xde la menangis sgt pon. lagipon sebelum dia bangun kul 5 tu dia ade jugak berjaga sebelum nya utk menyusu.. tp tiba2 terkejut aku bila dgr bunyi benda jatuh. huh. tengok2 amir dah jatuh kat bawah. tp nasib baikla dia jatuh beralaskan tangan sendiri..huhu

maksudnya amir dah mula memanjat la skg ni. erm makin tak lena tido aku pas ni. after dia jatuh semalam, aku dah berkira2 nak bentang toto kat lantai jer. at least kalau dia bangun malam tak de la aku risau sgt.



No comments:

Post a Comment