Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, July 1, 2011

Perihal Lipas

smlm masa semayang isya', aku prasan ada lipas senyap2 jalan depan aku.. serius x kusyuk aku semayang.. after je abis semayang, cepat2 amik hanger, sapu lipas tu pi jauh2...tp dia degil, makin aku halau, makin brani ni...dia kejar aku..huhu..takut sgt..smapai ternaik kaki aku kat katil..

pagi2 time tgh packing brg2 nak balik kmpung, muncul lagik lipas yang sama..terjerit2aku...hasben kat bilik dok gelak jer..dia bole plak buat lawak, kata tu lipas yang lain, bukan lipas smlm..:P

after je siap2 packing n tgh syok bersolek, pi la plak kat henbeg besar kat ruang tamu nak amik bedak...aisey men...lipas tu lagi.adui kali ni dalm beg plak.. aku pn terjerit la lagik.. hehe..bencik..apsal la lipas tu menghantui aku dr smlm... hasben pon apalagi terus amik spray & spary kat lipas tu... abis citer.. aku pon x nak tau apa jadik kat lipas tu lagik..hehe

No comments:

Post a Comment