Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 1, 2011

aktiviti weekend..

yeayy..breastpump br je sampai tadi... semangat giler rasa nak breastfeed baby nnti... cam pn jasmine bgtahu, kita dah kena pasang niat dari skrg kalau nak fullybreast feed anak kita nnti.. :)
harap2 sangat aku mampu & boleh breastfeeding anak sendiri sampai 2 tahun.. amin......

arini kat opis lengang.. team2 csm sume pegi PD sbb ada training ISO 3 ari..tinggal la aku sorang2 jaga opis...huhu.. next week plak tmglobal wat training kat awana genting.. 3 ari jgk.. & cam biase aku pon kena la tinggal sorng2 kat opis ...

takpela terpaksa berkorban.. saat2 camni pon aku lebey memerlukan hasben kat sisi.. nak makan carik hasben, sakit sikit carik hasben, nak mintak urut carik hasben...hehehe.. hasben la hero aku dunia & akhirat.. nanti pas deliver & abis pantang, byk yang nak aku nak kena bayar balik jasa2 hasben ni.. :)

ari sabtu ari tu, aku ditemani hasben tercinta pi la cek up kat kpmc puchong.. backup hosp kalo2 tak sempat nak balik melaka deliver ni.. alhamdulillah, baby dalam keadaan yang sihat & cergas & berat si kecit time tu dah 2.3 kg utk 33 weeks.... rabu ni nak kena datang klinik tu semula utk wat glukosa test plak.. bile baca instruction dia, mmg la sgt2 x best ujian tu..kena pose dari kol 10 mlm , then dtg klinik kol 9 pg, & dia akan amik darah utk pertama kali.. pastu, kena minum air gula 75g plak..eeeiii msti x sedap...& 2 jam pastu amik darah balik.. between tu x bole minum & mkn ape2... :(.. mesti lapa baby nnti.....

ari ahadnyer plak, aku ngn hasben attend kelas antenatal kat DEMC.. nape DEMC? sbb aku tau kat ctu je wat kelas antenatal..hahaha... kuar umah kol 730 after breakfast & sampai sana dalam kol 815.. ktrg antara org yg terawal gak la sampai... breakfast, tea break 2x , lunch sume diprovide..... kelas & doc2 sume best2..talk feverat : nutrition during pregnancy, breastfeeding baby & kelas pasal baby care....

last session antenatal class ade exercise utk ibu2 mengandung..aku follow exercise tu mmg x hengat dunia sampai mlm tu aku menderita sakit pinggang & tulang punggung .. akibatnyer semalam aku terpaksa half day sbb sakit pinggang yng melampau & menangis2 sakitnya kat dalam toilet...huhuhu..

No comments:

Post a Comment