Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, December 16, 2010

check up for 23 week

selasa aritu pi cek up ngan hasben...alhamdulillah baby dalam keadaan yang sehat & berat si kecik ni dah pon 650g .. OK la..berat normal utk baby 5 1/2 bln.. berat aku? jeng3x... naik lg 2.5kg utk jangkamasa sebulan...hahhaa...takut.. sib baik doc kata normal...hehehe...cume bile aku cek air kencing, doc detected kandungan protein tinggi sikit kat air kencing tu..so maksudnya air kencing aku tu kotor sikit..huhuhu...

last check up gak, jantina baby masih lagi kabur2... tp berkemungkinan besar adalah girl...besnyer.. skg ni kalo tgk baju kaler pink jer, mesti teruja..excited giler..rs cam nak beli jer..dah la cute2 sume baju baby girl...nasib baik la ada hasben yang slalu bg nasihat & sabarkan aku bile tgk aku dah agak2 cam dah x keruan nak beli baju2 tu sume..hahaha...

atas sumbanagn kwn2 & pencarian di intenet, aku dah dapat list brg2 keperluan utk baby, mak baby & ayah baby.. klaka la plak bile ayah baby pon nak kena siap2 brg2 die..hehehe...so skg ni, tinggal tunggu masa jer aku ngn hasben nak pi shopping & carik brg2 tu suma.. yeaayy..besnyer. tp beli skali gus ni mmg la agak mencabar sbnarnye .. first, duit nak kena pikir lebey sket sbb dah nak kena beli skaligus. lagi kecik brg tu..lg mahal la rege die..huhuhu.. yang kedua, tenaga nak kena extra sket.. aku ni makin byk hari, dah makin berat..jalan sket jer dah rasa lenguh.. uissh..mmg mencabar..

okla... sambung lagi next next day...

No comments:

Post a Comment